reklama

Ako MHD zmenila môj pohľad na Bratislavu

Snívame o návšteve cudzích krajín a sme ochotní minúť stovky eur za exotické dovolenky v zahraničí. Cestujeme tisícky kilometrov, aby sme obdivovali stavby, aké máme občas aj doma rovno pod nosom, len ich pre stres, pracovné povinnosti, alebo nezáujem úplne ignorujeme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ulice okolo nás sa každý deň menia. Pribúdajú reklamné plagáty, grafity, sklenené budovy, obchodné centrá a kancelárie. Búrame staré budovy a vytíname lesy pre stavbu nových bytov, administratívnych priestorov, či obchodov. Historické pamiatky chátrajú, nie su peniaze na ich rekonštrukciu, ľudia nie sú ochotní platiť za ich návštevu. Napriek tomu sa v starom meste zachovalo zopár nádherných spomienok na bohatú históriu metropoly na Dunaji.

Keby sa ma niekto opýtal pred mesiacom, aké poznám kostoly v Bratislave, ledva by som ich vymenoval päť, hoci tu žijem takmer 30 rokov. A pritom v hlavnom meste je viac ako 50 kostolov, katedrál, dómov, chrámov a kaplniek. Začal som si tieto nevšedné stavby všímať potom, čo som auto po X rokoch vymenil za mestskú hromadnú dopravu. Fotky z mojej sobotnej prechádky po Bratislave nájdete tu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ozaj, ktorá stavba v Bratislave sa páči najviac vám?

Adam Lazár

Adam Lazár

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Marketér, športovec a cestovateľ. Moje blogy:milujemcestovanie.skmilujemsportovanie.skmilujemfotenie.skmarketingporadenstvo.sk Zoznam autorových rubrík:  Milujem športovanieMilujem cestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu